Menu Menu Menu!

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Profesion surirumah

Pengurus rumah (Manager)

Sejak Jun 2010, saya bergelar seorang surirumah yang masih belajar. Sejak itu juga, saya lebih banyak masa diam (tinggal)  di Vista Seri Putra.

Kasihan pada blog saya yang sunyi sepi. Tiada apa untuk dikongsikan. InsyaAllah, saya akan mulakan semula menulis tentang catatan kehidupan seharian sama ada perkongsian ilmu, diari, monolog, dan nota-nota yang lain.

Suka Memasak

(^_^) Apabila berada di rumah, secara tak langsung saya lebih kerap memasak di rumah. Baik pagi, tengahari, dan pada waktu petang.

Tidak sangka juga, rupa-rupanya saya gemar memasak. Boleh kata sudah jadi hobi sekarang. Saya suka mencuba untuk mencipta resepi-resepi yang saya tidak tahu sebelum ini. Ianya berbentuk percubaan inovasi walaupun menggunakan bahan-bahan asas sahaja.Maklumlah, orang baru belajar duduk di rumah. Kalau dahulu, sewaktu masih bekerja, saya akan masak menu yang asas, yang ada di dalam kepala sahaja.

YaQeen Ahmad: Banyak rehat, banyak fikir… InsyaAllah, cuti dari kesibukkan sekejap.

Dikirim dalam Ceritawara. 1 Comment »

Satu Respons to “Menu Menu Menu!”


Tinggalkan Jawapan

