Apa untungnya?

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Apa untungnya?

Apa untungnya saya kalau orang bertanya soalan yang saya tidak tahu nak jawab?

Untungnya ialah MANFAAT.

Saya akan cari jawapan itu, fahamkan, dan ajarkannya semula. Manfaatnya saya kongsikan, saya untung, yang bertanya juga untung.

YaQeen Ahmad : Bilalah aura menulis mahu datang? Saya mahu cepat-cepat habiskan pengajian sarjana. Tapi penyakit ‘mata mahu katup’ selalu datang bila saya mula buka buku. Kasihan saya…

Tinggalkan Jawapan

