Teringatkan Azim

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Teringatkan Azim

Kuat Makan!

Kuat Makan!

Anak yang ketiga dalam keluarga. Tiba-tiba teringat si dia ni. Alangkah bahagianya kalau dapat berkumpul adik-beradik kala ini. Abah selalu kata, “Azim kan Hero Abah ni…”

Tiga Fakta tentang Kami

1. Kuat berbahas

2. Berbeza stail

3. Makan kongsi-kongsi

4. Hampir lemas masa ‘lumban’ di parit

Azim – K. Qeen

1. Kuat menyakat

2. Pandai memujuk

3. Katanya, “Eleh K. Qeen, poyo!”

Walaupun tinggi darjatmu nanti… “Kau tetap adik… Aku kan kakak…” (^_^)

Panggilan Azim

1. Berzim

2. Brontos eno

3. Anak abah

4. Jemblem

5. Bang Jim

Makan lagi...

Makan lagi...

Fakta Azim

1. Wali kedua dalam keluarga

2. Sangat bertanggungjawab

3. Tidak pemarah apatah lagi panas baran

4. Pemurah

5. Jarang telefon rumah

6. Anak dan adik yang baik dan mendengar kata

7. Rajin ke dapur (rajin sangat!)

8. Abang yang disayangi (oleh Anas dan Fiqrah)

9. Sukakan muzakarah (berbincang)

10. Perasan handsome?

Situasi A

“Macam mana nak rapat dengan adik-beradik macam adik-beradik enti semua?”

“Mulakan dengan beraktiviti bersama-sama. Berbual dan bermuzakarah. Be sporting!

YaQeen Ahmad : Kalau Azim terbaca kali ni, mesti saya kena kutuk… “Kutuklah, tak kisahpun! Haha~ Ups!”

2 Respons to “Teringatkan Azim”

  1. 'uyun Says:

    Aku punye takde?? haha.. tibe2 plak azim.. kononlah tu…

    pulak tu curik gambar haku.. weh, tak minta permission kah???? haha. tolak hutang aku pada kau sebab amek gambar aku tanpa izin..

    aku balik minggu ni setelah sebulan tak balik. nak amek gak baju jualan dan tudung2..

    okeylah.. bye bye

  2. YaQeen Ahmad Says:

    Ingatkan kau, hari-hari. Okey doakan kesihatan aku di perbukitan Bandar Seri Putra ni.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: