Pesta Buku 18 April 2009

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Pesta Buku 18 April 2009

Sabtu lepas saya berjalan-jalan dengan ‘Uyun dan Sara. Sekadar titipan kecil mengisi entri pada kali ini. Lama juga kekeringan buah fikiran untuk memuatkan apa yang perlu disisipkan di blog ringkas saya ini.

Aduhai, maklumlah, saya tidak empunya kamera. Lalu terjaja-jaja sedikit minta diambilkan gambar dan kemudian hantar pada saya. InsyaAllah, ada rezeki nanti, saya akan betulkan kamera yang rosak tu… Alahai… sedihnya…

“Hai, suka betul ambil gambar.”

“Dia ni memang suka ambil gambar.”

“Aqeen ni suka bergambar.”

Ini antara luahan kepada siapa yang berdating dengan saya.

Dalam hati… Adeh, dah tahu ada kamera, simpan saja dalam beg ya… Kalau begitu, hantar semula ke kedai. Dapat duit, boleh belanja saya RFC.

Itulah fungsinya. Saya hanya mahu memanfaatkan fungsi kamera itu. Tidaklah menjadi zakat nanti. Hehe (alasan bernas kan?)

Bergambar dengan Tok Guru.

Bergambar dengan Tok Guru.

YaQeen Ahmad : Suka pada kenangan manis sahaja. Kenangan pahit nak buang jauh-jauh tapi tak dapat.

Dikirim dalam Ceritawara. 3 Comments »

3 Respons to “Pesta Buku 18 April 2009”

  1. wardah Says:

    uyun..dtg KL, jenguk kita pun x…

  2. YaQeen Ahmad Says:

    huhu… masa terhad. Mungkin boleh jenguk Teah lain hari (^_^)

  3. 'uyun Says:

    hehe.. bagai nak tertanggal lutut ku serta kaki ku sekali waktu itu.. mengejar masa yang tidak akan menungguku di pesta buku.. masa ku terlalu padat, sendat dan tidak ketahuan apakah lagi untuk ditakrifkan…. maafkan aku kak teah andai mengguris hatimu dengan tidak menjengukmu.. insyaallah, aku pasti bertandang semasa perkahwinanmu nanti.. adios


Tinggalkan Jawapan

