Makan Malam Semai Bakti

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Situasi 1

Pelajar : Miss, saya nak jemput Miss ke dinner.

Miss YaQeen : Dinner apa ni?

Pelajar : Kiteorang nak jemput Miss ke dinner kami, kami dari entreprenuership.

Miss YaQeen : Kiteorang? Kiteorang tu siapa?

Pelajar : Kiteorang la Miss dari pelajar-pelajar yang ambil entrepreneur. Kami tak jual-jual, tetapi kami anjurkan dinner ni.

Miss YaQeen : Awak tak menjawab soalan saya. Yang saya tanya, kiteorang tu siapa?

Pelajar : Kami student ASMT.

Miss YaQeen : Itulah jawapannya yang saya mahu.

Miss YaQeen : Saya rasa saya tak dapat pergi sebab ada acara karaoke di sini.

YaQeen Ahmad : Perkara yang disoal, mesti dijawab.

Tinggalkan Jawapan

