Who are we?

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan salam ke atas junjungan besar nabi Muhammad s.a.w.

Angah kata, "Sabar Yong,"

Angah said, "Sabar Yong,"

“We are Ahmad’s daughter.”

“We are Daie.”

“We are Women.”

What can you describe by viewing this old classic picture?

YaQeen Ahmad : That ‘botak’ is my bestfriend.

Dikirim dalam Eksplorasi. 8 Comments »

8 Respons to “Who are we?”

  1. hamimnasoha Says:

    Saya ingin tahu, sekarang masih botakkah? Huhu saya tidak perlukan jawapannya.

  2. YaQeen Ahmad Says:

    Huhu.. jika En. Hamim tidak perlu jawapannya, mungkin tidak perlu menyoalnya. (^_^)P

  3. N.U.@ Says:

    wa, ada orang kata aku botak. ceh! botak bukan sebarang botak, botak saya masa kecil, otak bukan sebarang otak, otak geliga walaupun kecil… huh, nak berpencak nampaknya encik hamim ni. cik puan kerang?

  4. YaQeen Ahmad Says:

    Syabas ‘uyun. nampaknya semakin pandai berpantun gurindam. Maklumlah, hati senang sekarang ye.. Entri kamu yang terbaru ni menarik sekali. ‘Copet’ ye gambar baby k. haida..

  5. 'uyun Says:

    senang kebendanya.. duit nak habis, kerja nak habis.. apa lagi nak habis? malaysia pun nak habis jugak dah.. sebab ade orang lain yang ‘baik habis berhabis’ naik.. huhu.. tolong ya allah..

  6. pak lah Says:

    aku masih ingat masa ko org kecik2 lagi.. yg angah tu cukup takut kat aku.. hehehe
    skg semua dah beso masing2 nak kawin daa

  7. YaQeen Ahmad Says:

    huhu… kami nak tunggu abg jaafar kahwin dulu, tak lepas2. kami tak nak jadi anak dara tuaaaaa… hehe

  8. ultraman Says:

    klu tggu aku mmg ko org tak rasa kawin la.. hehehe


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: