Pantai dan Ombak

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan salam ke atas Nabi Muhammad s.a.w.

Bertarikh 6hb Disember, buat pertama kalinya kami sekeluarga, warga Al-Hamra’ pergi bercuti. Destinasi pilihan adalah di Pantai Teluk Kemang, Port Dickson.

Diselak fail-fail bergambar, ada gambar yang tercatatnya memori indah.

Dengan berkat dari doa Rabitah yang dipanjatkan saban pagi hari, moga ukhwah yang dibina ini bertemu hingga ke syurga…

Sebelum menaiki bot pisang. (Banana Boat)

Sebelum menaiki bot pisang. (Banana Boat)

Damainya hati menikmati waktu Matahari terbenam. Akan kulewati zaman bujang dengan pengisian yang tak ternilai harganya.

Saat-saat romantis menikmati waktu Matahari terbenam bersama 7 orang serumah.

Kepada Ija, “We had a lot of secret. The secret that might from us to us. ”

YaQeen : Akan kulewati zaman bujang dengan pengisian yang berharga. (^_^)

Dikirim dalam Ceritawara. 5 Comments »

5 Respons to “Pantai dan Ombak”

  1. Ija Says:

    =) terima kasih segalanya pd ahli al-Hamra…kenangan denganmu akn diingati.

    =P teringat awal2 dulu nk pilih nama rumah, tb terlintas di minda dengan warna rumah tu. al-Hamra dipilih kerana wrna rumah yang kemerah-merahan.

    “Ya Allah, mog ukhuwah kamin terus berseri semerah mawar berduri”

  2. hamimnasoha Says:

    Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai.

  3. YaQeen Ahmad Says:

    Resam pantai dan ombak, adakala menjengah adakala sepi. Adakala pasang adakala surut.

    **tak nak buat rumah di tepi pantai.

  4. 'uyun Says:

    ***sebab tu azim nak bela kambing kat darat, biar kita sama-sama usaha ternak kambing dan duduk/menetap kat darat je…Marilah kita!

  5. pakcik mu Says:

    la kat PD aja ke.. napa la tak cakap kat aku nak gi bersantai.. klu tak kan bole ikut aku gi pulau redang..
    tak apa la kat PD pun ok wat…….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: