Maaf

Maaf,

Maaf,

Maaf,

Aku maafkan diriku sendiri…

Tiada kata,

untukku lafaz tiada maaf bagimu…

YaQeen : Maaf itu sunnah nabi Muhammad s.a.w, Aqeen.

Dikirim dalam Karya YaQeen. 9 Comments »

9 Respons to “Maaf”

  1. nadira Says:

    alamak tiada lafaz bgku ke bg nya..huahua…rasekan hukuman allah bila2 mase ,takkan telepas,,,,melepaskan itu kadang2 bukan melegakan,,,,,malah lebih teruk ,,,,sudah telepass…..abislaaahhh..gigit jari la dikau…wahaha

  2. Ija Says:

    MAAF & TERIMA KASIH -ungkapan yang dihargai oleh semua orang…

    Maafkan aku wahai teman2…

    Ya Allah rindu sungguh dengan al-Hamra…:(

  3. C@h@Y@ Says:

    Sajak Maaf. Hak anda untuk terjemahkannya dengan cara anda sendiri. Ia bebas.

    Maaf memaafi, itu sunnah nabi. Terkadang sukar untuk menahan prasangka baik ini. Kita manusia biasa. Malah saya sendiri hamba Allah yang lemah.

    Sukar melupakan dakapan Ija saat hati-hati kami merona marah sesama sendiri. Terima kasih, Ija.

  4. nadira Says:

    hmmm..maaf senang diungkap ,untuk melestarikan itu sangatlah payah…huahua…seyes SANGAT SUKAR OK!!!

  5. nadira Says:

    meh nak tulis lagi…ehh taip sebenarnye…maaf …maaf ye…maaf kadang2 worthless bile asik mintak maaf jek…Mahalkan harga MAAFmu…

  6. Ija Says:

    sama2…

    kita saling ingat mengingati tika terlupa dek bisikan iblis menyengat…

    Na’uzubillahi minassayitanirrajeemm

    p/s : hayati lagu dari Hijjaz : Sifat Mahmudah =)

  7. C@h@Y@ Says:

    Dira, beta rasa… (nak menyedapkan bahasa kononnya, maaf raja-raja) maaf lagi? Ada sebahagian pendapat, beta setuju dengan adinda dira. Sesuaikah meminta maaf perkara yang memang sengaja dilakukan.

    Aduhai, beta sukar untuk meluahkan isi hati ni. Diluah takut salah, tak luah bukan mudah. Bagaimana ya? Maafkan beta. Maaf lagi?

  8. nadira Says:

    tapikan ,proses memaafkan ni ambil masa…bukan dan dan tu boleh bagi…jiwa ini tak mampu menipu …kadang2 kite kata dah maafkan die,tapi dalam hati sumpah seranah…

    kesimpulannya,pusing2 balik…pikir2 blik hingga ke akar umbi..Dia tu bukan sesiapa..hamba ,manusia lemah cam kite jugak rupenye….

    Oleh itu,proses mmberi maaf wajarla dilakukan….hehe BETTER in TIME…lame2 hilangla gak nanti wahai puteriku syg.uuuu..uuuuu…(lagu hijjaz kan Ija hahhaa)


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: