Selamat Hari Lahir Nurul ‘Uyun bt. Ahmad

Makan-makan

Makan-makan (Gambar: Sambutan hari lahir abah)

Kami suka keluar makan-makan. Kami suka makan makanan-makanan. Kami suka makanan yang kami makan.

Haaa… Ayat tu boleh dipendekkan menjadi, “kami sekeluarga suka keluar makan bersama”. Bukan senang nak berkumpul sekeluarga bila dah besar-besar macam ni kan. Apa yang kami dapat ikhtiarkan adalah dengan menyambut hari kelahiran ahli keluarga, dan sedikit doa serta ucapan selamat.

Cukup rasa seronok bila berkumpul dan makan bersama. Lebih-lebih lagi kepada anak-anak abah yang kuat makanan dan tukang habiskan makanan, Azim dan Anas. Selalunya, Ayonglah susah nak habiskan makanan. Perut kecik memang macam ni. Nasib baik ada adik-adik yang faham-faham bila Ayong dah buat muka kesian tu.

Adzuryn, Aqeen, Fiqrah, dan 'Uyun

Dari kiri : Adzuryn, Aqeen, Fiqrah, dan 'Uyun

Selamat Hari Lahir kepada Adinda ‘Uyun pada esok 23 Novemver 2008 yang ke-22. Moga perjalanan hidupmu dipayungi rahmat Allah dan diberkati hingga ke tempat paling abadi. Terima kasih kerana sudi menjadi adik Ayong… sob… sob… Terharu…

‘Uyun yang aku kenal : -banyak cakap, suka tolong orang, komited, dedikasi, tak layan kalau aku merajuk, rajin ya amat, bijak membahagikan masa, suka warna hijau tahi lembu, suka makan dan boleh makan apa saja (makanan yang boleh dimakan la..), ‘anak emak’, dan comel… yang lain mungkin tertinggal-tertinggal…


Cahaya : Nurul ‘Uyun = Cahaya Air Mata Air

Dikirim dalam Ceritawara. 4 Comments »

4 Respons to “Selamat Hari Lahir Nurul ‘Uyun bt. Ahmad”

  1. 'uyun Says:

    ni apa pasai ni berceloteh tentang aku.. entry buka kasi nak besar. huh..ni jet2 ni sebab ape? ha…. mesti nak sesutu.. hihi.. ape2lah. anyway, all the best!

  2. 'uyun Says:

    lagi satu, terima kasih!!! (alleycats version pemalu)

  3. C@h@Y@ Says:

    Nak jet2 apa.. mestilah nak duit…~ gelak monster!

  4. muhammadridwanto Says:

    salam Uyun,
    tahniah dah besar panjang sudah…bila nak kawen ?huhuhuhu


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: