Sandarkan pada Kenangan

Jamal Abdillah & Siti Sarah (M Nasir)

Sandarkan Pada Kenangan

( JA: )
Kenangan manis kau dan aku
Takkan terhapus
Duri ranjau dalam bercinta
Lumrah dunia

( JA: )
Sayang menyayang
Cinta dikenang
Perasaan menjadi rindu

( 1 )
( SS: )
Ohhhh…
Lihatlah diriku yang kehilangan
Tanpa kasihmu sayang
Siapalah aku

( 2 )
( JA & SS: )
Sayang menyayang
Saling percaya
( JA: )
Punca kasih berpanjangan
( JA: / SS: )
Ohhh…. oh…

( 3 )
( JA: )
Mengapa kita harus bersengketa
( SS: )
Kerana fitnah dan salah sangka
( JA: )
Apa yang telah terjadi pada kenangan
( SS: )
Sememangnya aku tak pernah melupakan
( JA: )
Mengapa masih ada perasaan benci
( SS: )
Kerana cinta dan percaya luput dalam perasaan

( JA & SS: )
Marilah kasih
Kita saling sayang menyayang
Kalaulah ada benci
Kita sandarkan pada kenangan

( ulang 1, 2 & 3 )

( JA: )
Apa yang harus kita lakukan
( SS: )
Kita sandarkan pada kenangan
( JA: )
Mengapa masih ada perasaan benci
( SS: )
Kerana cinta dan percaya luput dalam perasaan

Cahaya : Ada kenangan boleh ingat, ada kenangan malas nak ingat… bley ke macam itu? (style upin ipin) hehe…

Advertisements
Dikirim dalam Lagu Pilihan. 3 Comments »

3 Respons to “Sandarkan pada Kenangan”

  1. sis_aflah Says:

    boleh3..
    kalau lah sesetgh kenangan tu boleh terus alt + delete kan best..
    biar terus hilang dari ingatan..huhu

  2. ejam Says:

    hehehheehe…
    kn bagus klu ko yg nyayi lagu ni sendiri..
    msti lg best tau

  3. C@h@Y@ Says:

    Suara itu aurat. Untuk suami je en. Ejam…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: