Hari yang Indah

The Place

The Place

Salam alaik.. saja ingin berkongsi apa yang saya rasa pada hari ini. Hari ini merupakan hari yang sangat indah. Allah memang sengaja mahu memberikan ujian kepada umat-umat yang disayangiNya, termasuk saya yang kerdil ini. Dia membolak-balikkan hati saya untuk mendidik Nur Ainul Yaqeen bt. Ahmad untuk tegas dengan diri sendiri.

Alhamdulillah, dapat saya putuskan sesuatu yang penting dalam hidup. Apa yang perlu, hanya TEKAD. Sokongan daripada rakan sekerja kepada saya yang masih baru, sangat membahagiakan terutama kepada kak Rozlin dan Dr. Mazliham. Sungguhpun kadangkala keputusan kita tak dapat melegakan semua orang. Namun, apa yang saya harapkan hanya doa daripada kalian. Berharap 101% agar setiap langkah saya dipandu olehNya. Amiin…

Merci beaucoup (terima kasih!!)

Cahaya : kena belajar bahasa Perancis mulai sekarang. (^ ^)

Dikirim dalam Ceritawara. 3 Comments »

3 Respons to “Hari yang Indah”

  1. sis_aflah Says:

    menara apa ke namanya tu..antara tempat yg sgt ingin dijejaki..🙂

  2. C@h@Y@ Says:

    bonjour! bonjour!

    Menara Eiffel, Paris. Saja jadikan ia sebagai inspirasi. Walhal bukan itu tujuannya. Tempat menimba ilmu bakal di kl saja. ehehe =p!

  3. sis_aflah Says:

    oohh…ingtkn ke sana tujuannya..takpe2..ke kl pun ok..ada menara kl..menara petronas pun ada, berkembar lagi.. :p


Tinggalkan Jawapan

