Istimewanya Angka 23

Allah selamatkan kamu…~

Allah selamatkan kamu…~

Allah selamatkan Nur Fiqrah Khaleesa

Allah selamatkan kamu…~

SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR KEPADA ADIK BUNGSU SAYA

NUR FIQRAH KHALEESA BINTI AHMAD

YANG KE-9 PADA SELASA BERSAMAAN 23 SEPTEMBER 2008

23 adalah angka yang saya gemari. Insan-insan yang saya sayang antaranya lahir pada tanggal ini. Kebetulan, adik beradik perempuan dalam keluarga saya lahir pada tanggal yang sama. Saya sendiri pada 23 Mac, ‘Uyun pada 23 November, dan Fiqrah 23 September.

Fiqrah dan Angah, Dua jiwa penguat semangat Aqeen.

Fiqrah dan Angah, Dua jiwa penguat semangat Ayong.

Ditanya semalam, “Fiqrah nak hadiah apa?”. Fiqrah hanya menjawab, “Iqah tak nak hadiah apa, Iqah cuma nak Ayong balik raya cepat,”. Huhu.. terharunya…

Pada umur genap 23 tahun, Alhamdulillah, Allah mengurniakan saya kesihatan yang lebih baik dari yang sebelumnya. Ada sedikit rezeki yang dicurahkan, hubungan baik dengan keluarga, pengalaman yang bertambah, kawan yang ramai, dan semua ini saya dahulukan dengan memanjatkan rasa syukur. Terima kasih Ya Allah.

Cahaya : Angka yang istimewa.


Dikirim dalam Ceritawara. 8 Comments »

8 Respons to “Istimewanya Angka 23”

  1. hamimnasoha Says:

    Saya lahir 23 Mei, istimewa juga ke? Tapi umur saya belum 23 tahun (haha betul ka)?

  2. C@h@Y@ Says:

    Istimewa pada angkanya. (6;6)

  3. 'uyun Says:

    oopppsss.. ini taman larangan bagi yang
    bernombor 23/3 dan 23/5..
    23/11 boleh, 23/9 pun boleh..
    TAMAN LARANGAN 23

  4. C@h@Y@ Says:

    e’eh bila masa kena larang.. 23/3 boleh jugak. xkira..

  5. Siti Aisyah Says:

    opps.. ala 23 je ke yg special.. huhu.. ahha, polis da bg amaran d tmn larangan.. baik ikut, nnti kene saman! :p

  6. wardah_asrar Says:

    bertuahnye badan…

  7. wardah_asrar Says:

    hehe..bertuahnye badan..kawen pun 23 lah ,kan?tapi 23 bila ye??

  8. C@h@Y@ Says:

    nanti saya tengok kalendar. hehe (^ ^)


Tinggalkan Jawapan

